Novi začetki


Vedno se veselim novih začetkov, saj predstavljajo eno stopničko višje pri uresničevanju želja. Določeni cilji imajo v mojem življenju pomembno željo, medtem ko so nekateri del mojega vsakdana, zato se znajo zavleči tudi v nedogled.

Ni pomembno, kako počasi greš, važno je, da se ne ustaviš. - Konfucij

To leto sem si za uresničitev zastavila cilj, ki mi v življenju ogromno pomeni. Diplomirati, seveda, kar mi je poleti tudi uspelo in to z odliko. Postala sem diplomirana vzgojiteljica predšolskih otrok. Za ta naziv sem namenila 7 let šolanja. Srečna sem, da za ta poklic obstaja srednja šola, saj menim, da lahko posameznik v tem času ugotovi, ali je prava oseba za ta poklic in kaj mu le-ta pomeni. Na žalost ni vsak za otroke. Ravno otroci so tisti, katerim moraš nameniti vso svojo pozornost, saj jim med drugim na ta način pripomoreš izoblikovati celosten razvoj. Da ne govorim o iskricah v očeh, ko zagledam kakšnega otroka. Kljub temu pa, diploma je v mojih rokah, poklic imam, kaj pa sedaj?

Takoj za diplomo je bil moj cilj poiskati službo, po možnosti v moji stroki. Vendar pa danes vsi vemo, kako težko se je zaposliti. V večini potrebuješ veze in poznanstva. Na primer moja stroka zahteva še nekaj več. Zahteva strokovni izpit, izvedba pa je čisto nesmiselna. Namreč, da lahko strokovni izpit izvedeš, moraš biti zaposlen pol leta. Realno pa te nihče noče zaposliti, ker izpita nimaš narejenega. Sedaj razumete ta nesmisel, kajne? Zadnja dva meseca ves čas osebno nosim prošnje, do zdaj sreče še nisem imela. Zato sem si uredila študentski status, da lahko služim in delam vsaj preko študentskega servisa. Ampak to ni prihodnost. Stara sem 23 let, delovne dobe pa imam komaj za 7 dni. Nimam komentarja na to ... Zato še vedno ostajam v trgovini z oblačili. Do sredine oktobra sem delala v trgovini Mango, od takrat naprej pa me zdaj najdete v trgovini Modiana. Prav tako ostajam v Citycentru Celje. Tiste, ki mi sledite na Instagramu ali Snapchatu to novico že poznate. Začetka me je bilo resnično strah, saj delo v tako veliki trgovini ni enostavno. Kljub temu, da te postavijo na določen oddelek, se moraš znajti tudi pri ostalih. Vseeno sem se po tednu dni že tako dobro seznanila s trgovino, da so to opazile tudi zaposlene. Ne skrivam dejstva, da bi bila vesela tudi zaposlitve v tej trgovini. Konec koncev bi imela redno službo, z njo pa delovno dobo.

Ostala pa mi je še ena želja, ki jo bom po vsej verjetnosti uresničila še ta mesec. Kot veste, že nekaj časa nisem aktivna na YouTube kanalu. Resnično pogrešam snemanje in urejanje videoposnetkov. Vsak teden dobim vprašanje, zakaj ne snemam več, kdaj bom začela in podobno. Torej, da vam odgovorim. Ne snemam več zato, ker najprej nisem našla časa zaradi vsega ukvarjanja z diplomo. Ker pa veljam za perfekcionistko, nisem bila zadovoljna z ozadjem. Kadar sem snemala, sem to počela kar v dnevni sobi, ker mi soba zares ni všeč. Pohištvo imam že od 6. leta dalje, stene so v živih barvah in vse skupaj ne opisuje mene takšno kot sem zdaj že nekaj let, odraslo osebo. Zato se bom ta teden namenila v trgovine s pohištvom, saj se bom končno lotila prenove sobe. Poskrbela bom za to, da bo videti minimalistična, saj se bom tako v njej nabolje počutila. Sicer še razmišljam, kako bom pohištvo razporedila, saj imam nenormalno majhno sobo, katero pianino in trosed čisto zasedeta. In ko bo prenova izpeljana, nameravam kupiti še manjši ring light in šele nato sledi snemanje. Takrat bom vse skupaj delala z nepopisnim veseljem, zato vas prosim, da potrpite še slab mesec, saj se bomo potem lahko ponovno gledale.

plašč: H&M
pulover: Vero Moda
hlače: Imperial
torbica: Mango
obutev: Deichmann

3 komentarji :

  1. Super,da imaš cilje in tudi s perfekcijo ni nič narobe. U go girl!:) pa luškan outfit.
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Outfit mi je zelo všeč in nasploh se mi zdi, da ti kombinacija pristaja <3 Redna služba bo pa že prišla :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!