V JESEN Z DIŠAVO SUBLIME NATURE TUBEROSE


Če do lanske pomladi nisem bila ljubiteljica cvetličnih dišav, sem to poletje končno postala. Pred kratkim nas je kozmetika Oriflame razveselila z novostjo na prodajnem trgu, in to je prestižna dišava Sublime Nature Tuberose. Vonj kar kliče po jeseni. Verjamem, da te bo dišava premamila, tudi če nisi ljubiteljica cvetličnih vonjev.

Oriflame, čestitke ob 20. obletnici ustanovitve podjetja!

Dišavo je ustvarila Nathalie Lorson. Pravijo ji mojstrica dišav, saj naziv velja za najvišjega in najbolj prestižnega. O tem priča tudi dejstvo, da ima po celem svetu ta naziv le 12 oseb. Med drugim je ustvarjala tudi za znamke kot so Yves Saint Laurent, Dolce & Gabanna in Roberto Cavalli. Velja za osebo, ki ustvarja iz najbolj prefinjenih sestavin.

Sama embalaža na prvi pogled deluje prestižno, ravno zaradi svoje oblike, ki je kombinirana z zlato barvo. Dišava je pakirana v 50 ml embalaži, zadostovala bo za dlje časa. Glede na to, da gre za cvetlični vonj, glavno noto sestavljajo cvetovi tuberoze, ki veljajo za najbolj očarljive izmed vseh belih cvetov. Nathalie tuberozo opiše z naslednjim stavkom:

''Tuberoza ima prepoznavno, omamno, prašnato zeleno noto, 
zaradi katere je dišava nepozabna.''

Prašnato zeleno je obarvana tudi sama tekočina. V dišavi se tuberozo močno zazna, kar mi zelo ugaja, ob tem pa deluje dovolj nežno, proti koncu se rahlo prelevi v sladek vonj. In pa kako zelo je obstojna! Parfum ne velja za tistega klasičnega, ''točenega''. Glede na to, za koga vse je Nathalie ustvarjala, sem bila o obstojnosti nekako že takoj prepričana. Na oblačilih obstane cel dan, na koži pa malo manj. Kako sem šele vesela, ko me prijateljice po parih urah po nanosu vprašajo, kateri parfum imam na sebi. Dišava v redni prodaji stane 39,90 €, ker pa trenutno poteka akcija, boste zanj odštele komaj 26,99 €. Jaz predlagam, da greste kar v akcijo in verjemite, ne bo vam žal.

1 komentar :

Thank you for all your lovely comments!