BUDVA: PALME, MORJE IN MARINA


Prejšnji teden sem se vrnila iz morja, zato danes z vami delim nekaj utrinkov. Kot veste, je bila letošnja poletna destinacija Budva v Črni gori. Lahko rečem, da jo kar dobro poznam, saj sem že pred leti potovala tja. Zdaj sem bila že drugič v Budvi, dvakrat pa sem bila tudi v sosednjem kraju, v Bečićih. In povem vam, da se bom še vrnila.

Potovala sem prek agencije Relax, s katero sem glede rezervacij morja zelo zadovoljna. Letela sem z letalsko družbo Montenegro Airlines. Let v Podgorico je bil turbolenčen in priznam, da me je bilo kar strah, saj tega še nisem doživela. Nazaj smo leteli brez turbolenc. Vreme pa smo imeli tako tako ... In sicer smo prve tri dni imeli čisto oblačne, naslednje tri dni pa sončne in tako vroče, da je sonce dobesedno žgalo. Eno popoldne, ura je bila okoli pol šestih, je bilo sonce tako močno, da me je kljub temu, da sem na vsakih 15 minut nanesla kremo s faktorjem 30, sonce čisto opeklo.

PLAŽA IN MORJE
Nastanjena sem bila v Vili Ljubanović, zato sem do plaže imela približno 15 minut hoje. To mi je kar ugajalo, saj se ob tem nisem samo malo razgibala, ampak sem hkrati lahko občudovala tudi mesto. Še posebej so mi bile všeč palme. Na izbiro so bile plaže, kjer si lahko izbral ležalnike in senčnik proti doplačilu, ali pa plaže, kamor si lahko prinesel svoje stvari. Izbrala sem prvo opcijo. Cene se gibljejo med 5 in 10€. Nekatere imajo tudi možnost odprtega interneta. Za Budvo je značilna tudi prodnata plaža. Čeprav imam raje peščeno, sem se te hitro navadila. Plaža je bila dokaj čista, morje pa prav tako. Še vedno se sprašujem, kako ni ljudi sram, da mečejo stvari v morje. Prvih nekaj dni je bila voda kar hladna, kljub temu pa je takšna osvežitev še kako ugajala. Edino, kar me je v vodi res motilo, so bile skale. Ko sem plavala, nekako nisem imela občutka, ali so skale blizu mene ali so dovolj nizko. Tu in tam je bilo tudi nekaj ježev. Mi je bilo pa všeč, da je bila voda vseeno vsaj toliko čista, da sem lahko videla pod sabo. Na žalost ne plavam naprej, če ne vidim, kaj se dogaja pod mano, hehe. Lahko bi rekla: ''Ziher je ziher.''

HRANA IN PIJAČA
Ko je govora o hrani in pijači, je govora tudi o nizkih cenah. Na primer za 1,5l vode sem odštela 57 centov, za kebap 3€, za palačinko 1,5€, koktejli 3€ ... Pila sem večinoma vodo, ker se z njo najlažje odžejam. Ker pa sem v ceno imela vračunan polpenzion, sem kosilala zunaj. Vendar nekako nisem bila lačna, zato sem običajno jedla palačinko, ki je bila mimogrede res nasitna. Izbiral si lahko med različnimi namazi in posipi. Kombinacija nutelle in mletih orehov je bila najboljša. Poiskusila sem tudi grški kebap, ki pa me ni navdušil, tako da ostajam na našem, ''ta domačem''. Večerjo sem imela v Zelenem Gaju. Večinoma sem lahko izbirala med 4-hodnem meniju. Poleg juhe, solate in sladice sem tako za glavno jed imela od čevapov, ražnjičev, rib, špagetov pa do enega velikega ''dunajca''. 

DESTINACIJE
Budva skoraj na vsakem vogalu promovira razne izlete. Eden najbolj znanih je vožnja z ladjico do plaže Hawaii. Slišala sem, da je zelo lepo, le da je voda dosti hladnejša. Cena izleta je bila okoli 4€. Potem pa so tu še razni izleti v smislu potapljanja, ribarjenja, izletov k sosedom Albancem ... Sama sem si naredila kar svoj izlet, in sicer sem šla dan pred ohodom do meni ljubega mesteca, v Bečiće. Do tja sem imela približno pol ure. Vmes sem se ustavila še v kakšni trgovini, saj jih je ob poti na milijone. Sprehajala sem se ob plažah in jih občudovala. Pred leti je iz Bečićev pa do Budve in obratno peljal tudi vlakec. Bečići so res lepo mesto. Lepo v smislu, da ima dobesedno čisto morje in plažo. Na plaži ne boš našel niti enega ogorka. Prav tako so vse plaže peščene. Razlika med tema dvema krajema je samo ta, da so Bečići dosti dražji in pa, da je Budva odlična destinacija za mlade, saj velja za žurersko mesto. Sicer pa sem vsak večer šla v staro Budvo. Ta je znana po ozkih uličicah in starem obzidju. Vmes lahko zaideš v kakšen lokal, kjer imajo sicer kar nabite cene, ali pa poslušaš glasbo v živo. Ta del Budve mi je res najlepši. Lepo se je ustaviti tudi v marini, kjer lahko občuduješ razne jahte, ali pa se morda odločiš za kakšen izlet s čolnom.

Ko sem prišla domov, sem bila rahlo depresivna, saj se kar nisem mogla navaditi, da je dopusta konec. V Budvi sem za res uživala in ti jo tudi priporočam. Po svoje je kar zanimiva, veliko imaš za videti, sama pa mislim, da se je ne bi mogla naveličati. Nekako mi je pisana na kožo. Tako, da lahko mirno napišem: Budva, se še vidiva!

1 komentar :

  1. Čudovite slikce! Si me kar navdušila za obisk Budve :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!