COLOURPOP ULTRA MATTE TEKOČE ŠMINKE


Pred nekaj dnevi je prispelo moje čisto prvo ColourPop naročilo. Ker spremljam kar nekaj blogerk, ki so nad omenjeno znamko navdušene, sem se odločila, da kakšen izdelek preizkusim tudi sama. Tako sem naročila tri Ultra Matte tekoče šminke. Ravno, ko sem naročala, so imeli brezplačno poštnino. Na koncu sem za vse tri šminke skupaj odštela 12$, kar je zelo poceni. Zaradi tako nizke cene si nisem postavila velikih pričakovanj glede rezultatov. Me je pa presenetila sama dostava. Pričakovala sem, da bom na paket čakala vsaj en mesec, vendar pa me je ta pričakal dva tedna prej.

In če se vrnem na oceno ... Kot že ime pove, gre za mat tekoče šminke. Vendar pa sem pri tem med odtenki opazila razlike. Odtenka Bumble in Avenue sta se takoj posušila ter za sabo pustila mat efekt, medtem ko se odtenek Bad habit sploh ne posuši. Slednji tako za sabo pušča sledi. To me je v bistvu kar malo presenetilo, glede na to, da gre za popolnoma identične izdelke, samo odtenki so drugačni. Prav tako imam z odtenkom Bad habit še eno težavo. Po nekaj minutah se mi pri obrobi ustnic kar zlije v gubice. Končni videz je videti kot nek ''zmazek'', kar je obupno. Ostala dva odtenka sta obstojna nekje do 8 ur, tu in tam je potreben majhen popravek v notranjih kotičkih ustnic. Še posebej mi je všeč odtenek Bumble, saj sem bila v iskanju točno takšnega, medtem ko mi je Avenue malce pretemen.

Glede na to, da me je v celoti razočaral samo en odtenek, mislim, da bom ColourPop-u v prihodnje še vseeno dala kakšno priložnost. Predvsem me zanimajo senčke, saj jih punce tako zelo hvalijo.


Bumble / rjavo-oranžen odtenek


Bad habit / lila odtenek z roza podtonom


Avenue / bordo rdeč odtenek z rjavim podtonom

4 komentarji :

  1. Avenue je čudovit <3 Jaz bi ga sicer nosila bolj v hladnih mesecih, ampak WAU!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, da je primeren bolj za hladnejše čase :)

      Izbriši
  2. Super objava! Šminkice so mi pa top, si moram kupit kakšno (čeprav jih imam že) haha :D

    http://mayaspersonalblog.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!